14. 4. 2014

Zeleně





Tohle jaro mě neskutečně baví! Trošku se sice bojím, co bude, když je tu takhle brzo...ale když ona je to taková nádhera! 
Každý víkend jsme někde v lese, takže jsem zatím stihla všechny jarní kytky. Tuhle neděli mě dostala ta pravá jarní zelená! Kromě toho se začínám tešit na naplánované jarní akce s kamarádama i bez nich. Začínám být opět mírně zavislá na pivu, ostatně jako každé jaro/léto, jen letos to přišlo nějak brzo. Ale hlavně mám to krásný období, kdy mi hlava neřeší žádný vážný i nevážný problémy a mně je prostě tak hezky! Snad se to nezkazí...
 A konečně se mi povedlo i koupit si něco nového na sebe (měla jsem teď jedinou dost vážnou krizi a bála jsem se o své zdraví..alespoň to nakupovací).
Jak si užíváte jaro vy? Mějte se krásně!

2 komentáře:

  1. Nádherna! Ty barvy! Já to taky tak miluju! Jediné co mi chybí, je ta čistá hlava, to mi stále nějak nejde..

    OdpovědětVymazat
  2. Andu, ta zelená! Hlavně ta první a druhá. Taky si letos moc užívám, že už se nemusim nic učit do školy, že už mám konečně pokoj od všech diplomek a zkoušek. Jen tak si po práci zajít na pivečko na Střelečák nebo na Kampu. Měj krásné jaro a svátkový květen.

    OdpovědětVymazat