27. 10. 2014

zářijové

Chtěla jsem si tu sepsat, co se mi dělo v září a přitom už končí říjen. Jsem trošku pozadu...to by odpovídalo tomu, jak si tenhle podzim užívám. Pomalu, v klidu a tak nějak nad vším, co se děje. Jen občas se trošku probudím, vybuchnu, zjistim, že nemá cenu cokoliv řešit a zase si zalezu do tý svý spokojený bubliny. 
To jen tak na úvod... A jak jsem se teda měla v září? 
Spoustu akcí, rýmičky, výlety a jedna velká domluva! 


Na začátku září si pamatuju spoustu piva a ehm rumu (když mě prostě chutná). Letos jsme taky změnili lokaci vinobraní a vydali se do Tróji. Po Karlštějnu změna, ale moc příjemná. Pak jsme byli turistovat s partičkou na Šumavě. Pro mě Šumava po několika letech. Trochu šok, je to tam jiný, ale pořád je krásná! 

A hlavně to byl prostě fajn víkend a já potřebuju kočku! V rámci Dnů architektury jsme se byli podívat na osadu Buďánka a bylo to krásný, smutný a já moc fandim lidem, kteří chtějí tohle místo zachránit.
A už od září čtu Nenapravitelný klub optimistů, je to uplně skvělý, ale já prostě nejsem schopná to dočíst. 
A mrzí mě to!


Září bylo ještě takový letní. A my dva se domluvili, že v červnu bude svatba ♥ 

1 komentář: