7. 1. 2015

Všechno je tu boží

Moc se toho děje a přitom mám pocit, že se neděje vůbec nic.

Vánoce byly krásný, rodinný, veselý a s rýmičkou a kašlíčkem. Silvestr pro mě v naprosto novém rozpoložení, kdy mi nebylo na Nový rok špatně. A všechno je tu boží!

A kdo ještě neviděl, musí vidět Lego příběh, nebo aspoň Hotel Transylvania. Protože to je tak, když se nedokážeme v partičce (ehm téměr třicátníků, ale o tom pššt) domluvit na ničem jinym než na animovaných filmech. Lars a jeho umělečtí kolegové měli ten den prostě smůlu.

Plním sliby a začínáme plánovat svatbu, nevěřila bych jak moc se taková věc řeší a že zrovna mě to nebude ale vůbec bavit. Ale první krok máme, máme místo a termín! Juch!

Moje předsevzetí jsou letos naučit se nosit červenou rtěnku, docvičit 30denní HIIT trénink a ještě jsem měla jedno a to už nevim...

Po vánočním volnu, kdy jsem se po velmi dlouhé době dostala do stavu, kdy jsem nevěděla, co je za den, se začínám těšit na hory. Březen je tu hned!

A byli jsme v Českosaském Švýcarsku, na vánočním výletě v Českém Krumlově a začala jsem pít opravdové rumy, ikdyž tuzemák je pořád láska má.

Jak říkám, děje se toho hodně a samý důležitý věci.

Mějte se krásně

 


3 komentáře:

  1. Dokonalé fotky a svatba?! Páni! Gratulace!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne fotky ... celkom by ma zaujímalo čím fotíš ?

    OdpovědětVymazat
  3. Jestli se mi konečně podaří vložit komentář, tak Vám děkuji děvčata za pochvaly:)

    A snad to nepopletu, fotím Olympusem OMD E-M5, mám dva objektivy - jeden takový základní 14-42mm a druhý pevnou 45mm, ta je na to lepší focení:)

    OdpovědětVymazat