22. 2. 2015

zima




Svatební připravy v plném proudu, to nejdůležitější máme snad zařízeno, tak máme zase na chvíli oddech. 
Povedla se nám uspořádat dokonalá whisky párty pro kamarády. Od listopadu jsme posílali na tajňačku vzkazy a postupné informace, že se bude něco dít, ale co přesně se dozvěděli, až při vstupu do domu. Všichni vyparádění, "limuzíny" až před vchod, umělecká díla po stěnách, luxus kam se podíváš. Musím nás pochválit, bylo to fakt výborný a opravdu nikdo nic do poslední chvíle netušil. Hlavně jsem nejlepší herečka, protože jsem prý hodně věrohodně zahrála, že o ničem nevim, DAMU čekej mě. A jako bonus jsem přišla na chuť whisky a při výrobě info letáčků (ano, měli jsme všechno) jsem se i něco dozvěděla. 
Taky jsme chodili na procházky, poslední slunečné víkendy mě opravdu dobíjí. Ale byla jsem ráda i za těch pár dní se sněhem. A taky jsem začala chodit na jógu a fakt mě to baví, to bych do sebe nikdy neřekla. Je to už druhá pravidelná "sportovní" akce do týdne, jak stárnu, tak se fakt měnim. Ale asi za to může to vysedávání v kanclu.


A protože se tu pořád vytahuju, jak je mi hezky, tak jsem to tu v tom dobrém duchu upravila. Opravdu si totiž řikám, že si musím tyhle časy zapamatovat. abych jednou věděla, že umí být dobře.

A kdo by chtěl, divoce instagramuju!






Žádné komentáře:

Okomentovat