14. 10. 2015

Střípky z léta

Letošní léto bylo krásný, horký, slunečný! Přesně takový, jaký ho mám nejradši.

Ikdyž jsme byli kvůli práci hlavně v Praze snažili jsme se utíkat o víkendech po různých chatách,
k nám za Prahu a hlavně jsme chodili na večerní popracovní procházky.
Snědli jsme úplně nejvíc grilovaných ryb, vypila jsem spoustu růžového vína, něco málo jsme ujeli i na kole, hodně jsme se jezdili koupat. Taky zase po roce bydlíme sami.
Koupila jsem si poslední conversky...asi. A snažila se aspoň občas jít z práce pěšky, aspoň kus, přeci jen to mám přes celou Prahu. Docela dost jsem četla. Málo jsem fotila.

Konec léta jsme si užili na našich vesnických akcích, které mám strašně ráda, moc si tam odpočinu a moc si je vždycky užiju.



Plus drahého mého objev, který jsme poslouchali celé léto a pořád ho nemám dost
Lost fingers

1 komentář: