14. 9. 2017

Traunsee

 Naše poslední společná dovolená ve dvou. Vlastně spíš oddělená dovolená, protože jsme si na ní šli každý doslova po svým.

Na začátku prázdnin mě přepadl šílený pocit beznaděje, že už se nikdy nikam nepodívám, protože mimino že jo..všichni s tím přece straší, že s cestováním bude útrum. Takže jsme využili volných dní a vyjeli do nejbližších větších kopců, k Traunsee do Gmundenu. Já s pupkem, drahý můj totálně vyřízený po změnách, co se kolem něj děly.

Já jsem si už věřila jen na menší vycházky, nebo jen na procházení se kolem jezera (nakonec jsem ale dala i pár túr v horách). Drahý můj se potřeboval v horách vychodit, odrovnat a vypnout. Takže dohoda zněla, že se po cestě rozdělíme nebo naopak sejdeme a prostě to každý zvládne dle svých možností. A vyšlo to úplně parádně. Já jsem si jezdila do kopců lanovkama a chodila si menší túry nahoře po kopcích, srazy jsme si dávali u jezer po cestě a bylo to prostě boží! Shodli jsme se tedy, že je divný chodit po horách sám (ehm, obzvlášť s těhotenským břichem) a člověku chybí sdělování si, co se mu právě líbí a co vidí, ale to všechno jsme dohnali při fotkách u večeře nebo při večerních menších procházkách, kterých je v Gmundenu taky spoustu.

Výsledkem bylo, že jsme se oba z těch pár volných dní vrátili úplně spokojení, odpočatí a nadšení! Můžeme doporučit jako skvělé místo kousek od hranic jak na malý turistování, tak na velký chození po horách. A je to tam opravdu krásný!


A příště to ozkoušíme s miminem, protože když se chce, tak to půjde :)

2 komentáře: